Lilakno Lungaku - Losskita (Music Video)
05:06
1,882,072
Reddit
Jangan lupa buat subscribe,like,dan comment ya teman teman
----------------------------------
Judul Lagu : Lilakno Lungaku
Original Song : Lilakno Lungaku - Losskita
Artis : Losskita
Official music : idsofts.info/hd/video/m8STiHSbldvZcpo
----------------------------------
Follow ig : instagram.com/official_screen_music/
Subscribe channel : idsofts.info/auth/aK_Nb5rmyRasiSo3-WhcDA.html
----------------------------------
Original song by
Losskita Lilakno Lungaku
Lirik:
aku ora nyongko
bakal ngene akhire
dadi.. mlaku dewe-dewe
mergo tresno
ra iso di peksakno
ati ikhlas lan nrimo legowo
senajan kowe lungo
dongaku tetep iseh ono
mugo.. kowe tambah bahagio
mantepke atimu
kowe kudu percoyo
tanpo aku kowe tetep iso
mugo.. leh restune wong tuo
Reff :
lilakno lungaku
lurusno dalan mlakumu
ra bakal tak ganggu urusanmu
mlaku dewe-dewe
kowe wes karo liyane
mugo Gusti maringi restune
senajan kowe lungo
dongaku tetep iseh ono
mugo.. kowe tambah bahagio
mantepke atimu
kowe kudu percoyo
tanpo aku kowe tetep iso
mugo.. leh restune wong tuo
Reff :
lilakno lungaku
lurusno dalan mlakumu
ra bakal tak ganggu urusanmu
mlaku dewe-dewe
kowe wes karo liyane
mugo Gusti maringi restune..
mugo Gusti maringi restune..
mugo Gusti.. maringi restune.
#lilaknolungaku #losskita #musicvideo
#musicvideo #lagupop #laguindonesia #lagupopuler #dangdut #musictrending #lagukeren #aveeplayer #kinemaster

Komentar
  • Abit Mjs
    Abit Mjs

    CUuLi

  • Rani Risdiawati
    Rani Risdiawati

    Engga ngerti artinya tp lagunya kok ngena bngt ke hati yaaak๐Ÿ˜

  • zinkar ragiel
    zinkar ragiel

    nduk sepuro e q nggeh mergo mbok MU gak merestui hubungan e wakdewe q minggat adohh sko urep MU,, Klaten bekasi

  • Hari Sumisto
    Hari Sumisto

    Omji hello suaranya bagus banget .......... sumpah ..........

  • Klobot
    Klobot

    gara-gara kegobloganunfaedah saya kesini.

  • Yono S
    Yono S

    Untukmu yg mungkin tak sengaja membaca tulisan ini.. Aku di sini masih mencintai mu. Jika kehadiranku di dlm hidup sangat memberatkan mu, pergilah dgn pilihan orgtua mu. Aku sudah mengikhlaskan itu semua Dan ak akan kuat menerima kenyataan ini. Semoga bahgiaa dgn pilihan orgtua mu Tanjung balai Karimun 29 Mei 2020

  • Tiara Aprilia
    Tiara Aprilia

    Keren bgt lagunyaa ๐Ÿ˜

  • Samudra anak medan
    Samudra anak medan

    Aku sedang mencari seseorang yang mau Nerima aku apa adanya .. kira kiranya ada

  • Pipit Maysa
    Pipit Maysa

    Yg baca dalam hati semoga bahagia selalu yaa

  • Verry Irawan
    Verry Irawan

    Masih dimana dalam fase berjuang

  • Aniki Boy
    Aniki Boy

    Gara gara story Ig sampai kemari wkwkwk๐Ÿ˜…๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  • danti utami
    danti utami

    Tanpo aku kowe tetep iso๐Ÿ™‚

  • Melisa Pancarani
    Melisa Pancarani

    Kandas , 26 Mei 2020 Ckrg-Bms

  • kelalen yakin
    kelalen yakin

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • novita dewi
    novita dewi

    Tak dongakke langgeng hubunganmu yo mas .. Awak dewe saiki bali meneh dadi koyo wong asing .. Penonton story wa mu sing setia . Sajakmen kelaran ndelok koe bahagia karo wong liyo tpi ywis lahh wis dadi kenangan ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€

  • Atikah Fauziyyah
    Atikah Fauziyyah

    ๐Ÿ™Œ

  • Nikmatul Hidayati
    Nikmatul Hidayati

    Menyentuh..

  • Abreza Lorenso
    Abreza Lorenso

    Yuhu๐Ÿ˜น

  • Jeremy Febry
    Jeremy Febry

    Lagunya ini bagus bangett

  • Resma Viono
    Resma Viono

    Pas lagi sayang sayang nge mala ditingal lunga yowis lah takdir re koyo ngonoh๐Ÿ˜

  • Ayuk Crewsakan
    Ayuk Crewsakan

    Udah berjuang bertahun " dan sabar eh malah dianya milih yang laen ๐Ÿ˜‘sad

  • Afifa Nahdha
    Afifa Nahdha

    Lagune pas banget sama apa yg q rasakan

  • no name
    no name

    Aku seng berjuang Aku seng terbuang Gresik,,22 mei 2020

  • Erfinda Fajar Kuncoro
    Erfinda Fajar Kuncoro

    Tresno gak kudu nduweni, kadang Yo mengiklasno Kediri, 21 Mei 2020

  • anisatuz za'imah
    anisatuz za'imah

    Patah sepatah2e

  • Banol Yess
    Banol Yess

    Ndan vs real betis h

  • Risky gaming
    Risky gaming

    Jos tenan lagu ne mapten

  • Kristian Larantapa
    Kristian Larantapa

    nyesekยฒ py ngunu ngerungok ke lagune๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿ™„

  • Asih Purwanti
    Asih Purwanti

    Lagune ngingetna bnget karo mantan pas lg syg2e malah lungo karo wadonan lio..pdahall ws lamaran. Ambyarrr cok๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ

  • Jetujuh Perime
    Jetujuh Perime

    aku.mau vidio yang disingkat dong

    • Jetujuh Perime
      Jetujuh Perime

      ok

  • Channel unfaedah29
    Channel unfaedah29

    Ambyar Cok koe Lungo alasan sekolah Ning malah medeki Sewu wedokaan ๐Ÿ˜ช

  • Davidrudianto Rudi
    Davidrudianto Rudi

    Podo sayang e, podo tresno e, podo ra intuk teko restu teko Wong tuo e. Nganti tak nekat lungo ben iso lali. Samarinda-Kaltim

  • pras channel
    pras channel

    Monggo seng ajeng karaoke versi dj remix ambyar neng tetep goyang๐Ÿ˜‚๐Ÿ™๐Ÿ‘‡๐Ÿ˜ idsofts.info/hd/video/hMyKmGiEd8G_qrc

  • MAZ SIDIQ
    MAZ SIDIQ

    Kanggo kwe ch lanang seng relo mundur mergo wadonan mu akeh sg seneng,kwe joss broo #purworejo19mei2020

  • Diajeng Mahardika
    Diajeng Mahardika

    Mlaku Dewe Dewe ๐Ÿฅบ

  • khilla aa
    khilla aa

    Akhirnya aku berhasil keluar dari zona yang selama ini cuma nyakitin perasaan aku aja. Akhirnya, disini kamu milih orang lain buat ngisi hariยฒ mu. Dibanding aku dulu yang selalu ada buat kamu. Sedih. Sempet goyah karena dia coba buat ngusik hidup ku lagi. Tapi, akhirnya aku disadarkan oleh sikap dia yang ternyata cuma sekedar singgah karena rasa bosan sama doinya. Sungguh bahagia bisa lepas dari dia yang mungkin emang ga ditakdirkan buat aku:)

  • Moza Adj
    Moza Adj

    muantap

  • Vicky Zakaria
    Vicky Zakaria

    aku iyo masa kerjo ng adoh ninggal no cae ,tapi aku wedi nk kyk ng lagu iki wkwkwkkw

  • Silvy Sinta Saphira
    Silvy Sinta Saphira

    Hleeh ambyaar ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ญ Ngono mbiyen ngejak rabi, basan saiki rabi karo liane ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฆ mentolo tk pateni ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ anggep ajaa bukan jodohnya

    • Gunawan Wibisono
      Gunawan Wibisono

      Sini Silvi sama om.. gk sakit ko'

    • Kristian Larantapa
      Kristian Larantapa

      Silvy Sinta Saphira wis kadung lungo py maneh?๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  • Banjar Ramadan
    Banjar Ramadan

    Jujur pedihku mong aku kere dadi wong tuone de,e ra ngangep aku ono opo yoh kene seng jenenge kantresnan boooooossss๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

  • Amri Codet
    Amri Codet

    Nice

  • mbk Hany
    mbk Hany

    Maune Dewe mlku bareng2 selama 5 th,,Saiki awkmu sukses lali milih Urip karo kancaku Dewe,,tak lilakno mugo2 awkmu bahgio,,Saiki dwe golek dalan dewe2,,aku tresno Kowe tapi Kowe tresno Karo Dee,,apese aku gk di tersnani blas selama iki,,,muasssss aku ngridit mobil tak ROSO wes LUNAS ๐Ÿ˜ญ

  • Winda Cahya
    Winda Cahya

    "Pacaran disek kene kenal disek kene ..enek cewek teko anyaran malah ngunek-unekne sek wes suwe jare ganggu hubunganne muni kono kene sek di bulli kene .. kan lucu .. pas kene wes nglilakne pilih lungo bareng iso move on malah bali ngubungi gur muni yen kene sek jahat di bully konco" ne .. haha edyann"

  • Faiz Mustofa
    Faiz Mustofa

    Gini ya...pada hakikatnya manusia di dunia ini tidak ada yang jomblo....kita sudah mempunyai pasangan masing" dan tuhan sudah menyiapkan pasangan terbaik untuk kita dan...hanya tuhan yang tau siapa pasangan tersebut kita hanya menunggu waktu saja .... dan berubah untuk menjadi yang terbaik...

  • Anisa Cetta
    Anisa Cetta

    Baguss

  • BR-2 HIP - HOP
    BR-2 HIP - HOP

    Ambyar

  • Yovan 46
    Yovan 46

    Deneng aku temen ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜“๐Ÿ˜ข

  • Tio Ardi
    Tio Ardi

    Lagu mewakili perasaan kita Siapa yang merasakan yang sama Like๐Ÿ˜Š

  • Rendi Iksan
    Rendi Iksan

    Jos ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Agnes Dwi
    Agnes Dwi

    Tresno cah lanang, bendino chattan njelalah dekne iseh tresno mantane. Rung iso mupon ๐Ÿ˜Œ Tak lilakno dekne Sda, 170520

    • Andre Prayoga
      Andre Prayoga

      @baniin amirul Minta no WA mba Agnes dwi

    • baniin amirul
      baniin amirul

      @Agnes Dwi kenalan hayuk..

    • baniin amirul
      baniin amirul

      @Agnes Dwi lohhh deket donggg:(

    • Agnes Dwi
      Agnes Dwi

      @Fitri Yani sakit ya mbak ๐Ÿ˜ญ

    • Agnes Dwi
      Agnes Dwi

      @baniin amirul iya sidoarjo

  • Muvida Azzahra
    Muvida Azzahra

    Sadar diri untuk memiliki, ambyar mas naliko krungu wong tuo mu gak restu karo aku. ๐Ÿ˜”

    • riski exsan
      riski exsan

      maju trus cnta kui kudu di prjuangke ๐Ÿ˜’

    • tedi kurnia putra
      tedi kurnia putra

      Auto pedot wkwk

  • Firda Nuriantika
    Firda Nuriantika

    Yawohhh......ambyar aku

  • ANDDY SAPUTRO
    ANDDY SAPUTRO

    Ngerungokne lagu iki tmbh ambyar ati iki

  • Uki Hiruma
    Uki Hiruma

    Mlaku Yo mlaku,nek perlu mlayu,.Ra usah khawatir,wes enteng bebanku,mlakuku Yo tambah ndegleng tanpo kwe

  • lia Sari
    lia Sari

    Pacaran 3 tahun eh ujungยฒny gk direstui .tapi sekarang dapet yg lebih baik emang rencana Allah gk ada yg tau ya.

  • Rheva Putri
    Rheva Putri

    Ngrukono lagune nangis ๐Ÿ˜ญ cengeng bngtt aku๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜’

  • sapa aja boleh:v
    sapa aja boleh:v

    ihh ko koyo aku tenan ke ah:v

  • Mada Momo
    Mada Momo

    Kalah rai Kalah bondo Mugo koe bahagia karo dek.e seng dadi anggota polisi Ngawi,16 mei 2020

  • Tegar Eko
    Tegar Eko

    Loss tanpo di ketik

  • Samsul Arifin
    Samsul Arifin

    udah berjuang bersama tapi malah mbejani , sakit rasanya, sia2 berjuang aku ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

  • Fanny Boy
    Fanny Boy

    Remuk....

  • Nisapesing 02
    Nisapesing 02

    Mewakili bngt sih ini laguu:'((

  • Dimas CurVasud
    Dimas CurVasud

    Wes tau ๐Ÿ˜ดnyesek breee

  • Lhiana Nduct157
    Lhiana Nduct157

    Awal e berjuang bareng bareng la kok akhir e mlaku dewe dewe.. Persis seng tak alami ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ

  • Wikhe Suryani
    Wikhe Suryani

    Iseh ambyar๐Ÿ˜ช

  • Andri 4S
    Andri 4S

    Mantap bos ku

  • Subari Talun
    Subari Talun

    Fon e kurang keren

  • Lisdiana Azhara
    Lisdiana Azhara

    Ditinggal tanpa kabar โ˜น๏ธ

  • Tata Aila varisha
    Tata Aila varisha

    ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ

  • Yuda Bedek
    Yuda Bedek

    Mantap slurr

  • rina lestari
    rina lestari

    Mantap

  • Taufik uwah
    Taufik uwah

    Tratap rasane ati iki๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ

  • Reza Bancet
    Reza Bancet

    Tresno kui ora kudu nduweni ๐Ÿ˜Š jatiuwung tangerang 14 MEI 2020

    • Aris 1992
      Aris 1992

      Jatiuwung Kp.Cikoneng hadir Lur๐Ÿ˜

  • Rizky Akbar
    Rizky Akbar

    Cover metalya bre idsofts.info/hd/video/nryKp4qhZrieYdU

  • Wisnu Ramadani
    Wisnu Ramadani

    Setidaknya. Aku pernah membuatmu tertawa. Namun pada akhirnya kamu memilih dengannya๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

  • Ubay Haqi
    Ubay Haqi

    Ya allah malah galau

  • Fikri R.F
    Fikri R.F

    Aku seneng lagu jowo bukane opo2 tapi pas teko reff e mesti cuocok ro keadaan, kabeh lagu jowo pas teko reff intine koyok ngilingne aku pas ora karo cah kui wkwk

  • Hallo Ay208
    Hallo Ay208

    1.45 pasti kalian nyari ini

  • CHENNEL TV CILACAP
    CHENNEL TV CILACAP

    Tembe krungu lagune ws ambyarrrr;)

  • Exoticewaow
    Exoticewaow

    Asu

Berikutnya
Perlahan
05:01
972 rb
Tuhan Su Atur
3:35
178 rb